Flinc Award voor &Talent

De prijs werd uitgereikt door Pieter Sijpersma, hoofdredacteur van het Dagblad van het Noorden.
Hij beschreef eerst hoe lastig het was geweest voor de jury, want wat is ‘beste media aandacht’?

Dat is, volgens Sijpersma, niet persé degene die het meest in de media is geweest en hij maakte de vergelijking met een dreinend kind dat veel aandacht vraagt en krijgt, maar daarmee niet meteen meer wordt gewaardeerd. “De jury heeft dan ook gekozen voor een bedrijf met een positieve manier van aandacht vragen, bijvoorbeeld door een positieve boodschap en goeie slogans.”

De doorslag gaf uiteindelijk de “indrukwekkende lijst met publicaties in zowel print als online media en op televisie”. En dat iemand bij &Talent er voor heeft doorgeleerd, maakte volgens Sijpersma dat de jury niet om &Talent heen kon. Bij &Talent konden ze zich natuurlijk helemaal vinden in deze motivatie van de jury en hebben ze met trots de prachtige, grote, paarse Trofee  en bloemen in ontvangst genomen.

En die ‘iemand die ervoor door heeft geleerd’ was…  Jan-kees van Loon van New Ink communicatie en design! Hij verzorgt voor &Talent de communicatie en PR en is tevens mede-aandeelhouder in dit bedrijf. New Ink bedacht daarnaast ook de huisstijl van &Talent en deed de vormgeving van het Grote Inspiratiedoeboek. Kun je nagaan waarom we zo blij waren voor &Talent!

Je leest er meer over op: www.entalent.nl

logo new ink

portfolio
over new ink
contact
voorwaarden

volg ons
niuewsbrief